Ulotki promocyjne biuro podróży

ulotki promocyjne

ulotki promocyjne

Biuro podróży, jak każda placówka, która funkcjonuje na wypełnionym ofertami rynku, potrzebuje odpowiedniej reklamy, choćby tej lokalnej, jeśli nie jest częścią dużej sieci biur. Sposobów na reklamę może być wiele. Począwszy od bannerów na mieście, przez reklamę w miejscowej stacji radiowej, w gazetach, na naklejkach autobusowych, oraz np. przez ulotki promocyjne. Ulotki reklamowe zasypują nas każdego dnia z każdej strony, jednak pozostają skuteczną metodą marketingu, co potwierdzają wyniki sprzedaży firm korzystających z tej formy promocji.

Ulotki promocyjne mogą nie tylko informować klientów o nowościach, aktualnych zniżkach czy terminach planowanych wyjazdów z waszym biurem. Mogą one być także zaproszeniem na specjalnie organizowane raz na jakiś czas bankiety biurowe, które zachęcą gości do skorzystania z waszej oferty. Na trwającym bankiecie można rozdać też inne upominki, np. kontrahentom filiżanki z logo firmy, a pozostałym gościom (przyszłym klientom) np. długopisy reklamowe. Taka forma interakcji z przyszłymi klientami na pewno pozytywnie wpłynie na ich zaufanie w stosunku do was jako całej firmy i organizatora. Nie trudno zszargać sobie opinię niedbałością o klientów. Warto podejść do sprawy od drugiej strony i budować trwałe więzi, które przyniosą reklamę i zyski na lata. Gdy ktoś odbędzie swój pierwszy wyjazd pod waszym szyldem i wróci zadowolony z wakacji, na pewno poleci wasze usługi znajomym, rodzinie, a także sam wróci w wasze progi, aby za rok ponownie z nich skorzystać. Upominki otrzymane od was będą przypominały wszystkim o istnieniu tej placówki.

Ulotki promocyjnepowinny mieć wymiar A4 i zachęcać swą prezencją. W przypadku formy zaproszeń zaleca się zakupić koperty, w które zaproszenie zostanie zapakowane. Dzięki temu prostemu gestowi, wasz profesjonalizm zostanie od razu dostrzeżony. W przypadku ulotek dla specjalnych kontrahentów, można skorzystać z lepszego jakościowo papieru, aby zyskały one na unikalności i elegancji. Wywarcie wrażenia na klientach to najlepsze co może was spotkać.