Parasole reklamowe na każdą porę roku

parasole reklamowe

parasole reklamowe

Parasole reklamowe to bardzo przydatne gadżety, który usprawnią rozreklamowanie marki danej firmy. Nie dość, że można rozdawać je klientom przy podpisywaniu umowy, albo zanim klient zdecyduje się skorzystać z naszych usług, żeby zachęcić go do dobicia targu, można używać ich także jako osłonę dla pracowników muszących wykonywać zadania w terenie. Parasole reklamowe znajdą idealne zastosowanie o każdej porze roku, gdyż nigdy nie wiadomo, kiedy spadnie deszcz i na pewno przydadzą się w każdym nawet niespodziewanym momencie.

Parasole reklamowe można również zamówić w celu przekazania hostessom, które na różnego typu eventach będą ładnie się prezentowały i przynosiły chwałę marce naszego przedsiębiorstwa. Jest to dobre rozwiązanie dla promocji w supermarketach, galeriach handlowych, na targach i bazarach, a także na różnorakich zawodach sportowych, szczególnie wyścigowych. Widok młodych dziewczyn z parasolkami to normalność dla kibiców speedwaya czy motocrossów. Mecze piłki nożnej w okręgowej lidze i towarzyszące im festyny to kolejna okazja do wykorzystania tego gadżetu. Można ustawić także stanowisko rozdawania ulotek i przyozdobić je parasolką, wszak parasolki wcale nie muszą kojarzyć się tylko z deszczem, ale również ze słoneczną pogodą.

Ceny zamówienia parasolek reklamowych wahają się w zależności od typu parasola, który chcemy zamówić. Parasole bez automatycznego otwierania są naturalnie kilka złotych tańsze od tych manualnych, które pokrowce mają w zestawie. Parasolki zwykle wykonane są z nieprzemakalnego poliestru, który zapewni ochronę zarówno przed deszczem jak i przed upałem. Po za tym, do każdego typu parasolki można dołączyć pokrowiec (z rzepami), który zapobiegnie moczeniu ubrania złożonym parasolem po wejściu do pomieszczenia. W sumie koszt całego przedsięwzięcia nie powinien przekroczyć tysiąca złotych (licząc zamówienie jako hurtowe po 100 sztuk). Z pewnością ceny są niższe niż reklama na bannerach w Internecie (na bardziej popularnych stronach www) czy spotów reklamowych w radiu i telewizji.