Kubki reklamowe w marketingu inwestorów holenderskich

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Współcześnie marketing jest bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Dzieje się tak dlatego, że w większości branż panuje bardzo silna konkurencja. Z drugiej jednak strony mamy obecnie do czynienia z tak dużym natężeniem działań reklamowych różnych firm i instytucji, że wielu klientów jest nimi znudzonych. Z tego natomiast wynika konieczność poszukiwania nowatorskich form marketingu. Jednym z najlepszych pomysłów jest marketing z wykorzystaniem gadżetów reklamowych. W swoim marketingu używają ich m. in. firmy inwestujące w Polsce, np. pochodzące z Holandii.

Firmy holenderskie używają ich w marketingu bardzo chętnie, ponieważ często są one przedmiotami o praktycznym zastosowaniu w życiu większości ludzi. Dodatkowo są to przedmioty przykuwające uwagę klientów. Jak? Najczęściej po prostu atrakcyjnym wyglądem, ale czasem też innymi walorami. Jako przykład takich gadżetów podać można kubki reklamowe.

Inwestorzy holenderscy dystrybuują kubki reklamowe poprzez rozdawnictwo. Odbywa się ono m.in. w miejscach ruchliwych, jak główne ulice i skrzyżowania miast, okolice zabytków miejskich, okolice dworców i przystanków, a także miejsca, gdzie ludzie spędzają wolny czas, jak centra handlowe czy parki. W tych miejscach zawsze jest dużo ludzi i jest szansa na pozyskanie nowych klientów, o co holenderscy inwestorzy w Polsce bardzo zabiegają.

Czy są inne metody? Oczywiście, tak. Można tu podać rozdawanie wspomnianych gadżetów nie przechodniom na ulicach, a w siedzibach firm. Jest to stosowane szczególnie w przypadku sklepów i innych punktów handlowych, choć rzecz jasna holenderscy przedsiębiorcy działają także szeroko w innych branżach, niezwiązanych z handlem. W tej strategii kubki reklamowe są rodzajem podarunku czy też swoistej zachęty dla klientów korzystających lub planujących skorzystać z oferty firmy. Tego rodzaju podarunki, jak pokazuje praktyka, znacząco podnoszą wyniki sprzedaży, a firmy holenderskie, wiedząc o tym, inwestują w tę reklamę tym chętniej.